Wednesday, January 1, 2014

Hapi Niu yer 2014 !!!

Assalamualaikum.

Selamat tahun baru!

2013 pergi~2014 mari.

Pejam celik tidoq makan, dah habis tahun. Wah! I'm 18 now! Bak kata kawan-kawan aku, dah boleh tengok wayang 18sx tanpa perlu menipu lagi.

Hahaha. Ntah apa-apa harapan depa ni.

Somehow, Alhamdulillah, masih bernafas lagi. *tobat jap*

Sekarang dah 1hb. Lagi 2 hari result UTP nak keluaq. Sama ada aku dapat masuk atau tak. Macam tak caya aku dapat masuk. Padahal result aku sikit punya hampeh tapi tu la yang dikatakan rezeki. Sekarang hanya tawakal ja la.

27 & 28hb. JomHeboh mai buat kat SP. Woah! Target aku pi sana nak jumpa artis, tangkap gambaq dan belagak. Hahaha. Maap la. Perangai riak aku ni payah nak hilang.

Tak lupa, tak lama lagi aku dapat L. Boleh ah pi keluaq sesuka hati. Hahaha.
Again,
SELAMAT TAHUN BARU!!!