Posts

Showing posts from May, 2012

RanCaNgan MaSa Cuti 2 MinGGu ! ! !

Image
1. baca novel + komik sepuas-puasnya...

2. main games sepuas-puasnya...

3. tengok tv tanpa ragu...(hai..kenapalah aku ta da astro)

4. kena buat keja sekolah jugak...(arghhh)

Akhirnya...

Image
akhirnya...  dah habis exam mid year....  alhamdulillah... lega...  banyak la jugak soalan yg boleh jwb.... mintak-mintak boleh skor...

MiD YeaR Exam 1 ! ! !

Image
okey... exam for 1st week dah habis...alhamdulillah... ermm...exam hari : Ahad = ag 1 + add math 2 Isnin  = bm 1 + bm 2 Selasa = bi 2 + sejarah 2 Rabu = physics + HARI GURU!!! Khamis = math mod 2 + physics 2 & 3
tensyen? a bit laa... hahaha... dok relek ja...  HIDUP BIAR LEPAK, RESULT BIAR GEMPAK!!!

MiD YeaR ExaM 2012!!!

Image
Mak aih... exam lagi??? penatnya... apa-apalah...yang aku tau aku nak skor sehabis boleh exam kali ni...aku nak buktikan yang aku pun pandai jugak...YOSH!!! GANBATTENE, MIRA-CHAN!!!tak lupa untuk awak jugak MR F...^o^
Assalamualaikum... hai... lama tak berceloteh kat sini...
almaklumlah..sibuk ya amat...
banyak kerja sekolah dok masuk...
tambah2..dua minggu lepas..aku pi kem induksi kor kadet polis...
penat + muka burn = gelap =keja sekolah banyak la jugak...
haish... 13 hb nak periksa pulak... haish...
bila la nak cuti sekolah ni... teringin sangat nak nikmati saat dulu...
sementara tunggu result pmr keluar..memang aku langsung tak pegang buku sekolah...
buku novel..buku komik..jangan kata... setiap masa on hand ja... hahaha...
ada setahun lebih lagi... i need to get ready for SPM!!!

Sibuklaaa!!!

Image
sibuk..sibuk..sibuk...
seriously sibuk bebenor teman lately ni...
penat..kulit pon dah gelap...
haish...
hujung minggu ni kita buka cerita,OK!!!
daaa...assalamualaikum...