Tuesday, November 22, 2011

MimPi ! ! !

k.. kali nie tibe2 je rase nak kongsi mimpi aq ngn korg suma...
(xtau la bapa ramai..hehehe)

nak dijadikan citanyer...
malam semalam aq mimpi...
aq mimpi aq gaduh dengan parent aq...
then..wktu malam..
aq lari kluar rumah...
aq jalan kot tak silap masa tu...
sedar2 dh smpai negeri 9...
WHAT??!!
dasyat giler mimpi tu...
waktu merentas des pon aq dah semput...
ni kan pula boleh jalan luar kedah...
diulang yaa!!!



















AQ JALAN KAKI SMPAI KAT NEGERI 9!!!
lepas tu.. aq smpai kat depan istana...
diulang... DEPAN ISTANA!!!














pas tu... muncul lah sorang puteri...
budak lagi...
aq rasa budak tu baru darjah 3 kot..
aq pengsan depan dia sebab penat sangat...
sedar2 je... aq ada atas katil... wow...
aq dilayan macam puteri kot...
pemaisuri mai suap aq bubur nasi ataupun nama glamor dia 'moi'... hehehe
aq tak ingat apa yang aq sembang dengan permaisuri tu...
yang aq tau...
aq p cari keja... aq keja apa tak tau...
yang aq tau aq dapat rm50 1 hari...
pas tu...ada 1 hari tu...
abang puteri tu...
(putera la tu tp tak nampak muka dia...)
dia bawak aq p jalan2 kat sekitar negeri 9...
serius.. aq tak pernah p negeri 9... tapi dalam mimpi aq...
negeri 9 tu macam dalam citar merlin...
hahaha...
then... ternampak parent aq tgh cari aq...
aq apalagi... cepat2 lari sebab aq still bebai dengan parent aq...
tapi depa dapat kejaq... yang aq heran... pasai pa pengawas pon ikut ligan aq sama...
apa2 ja la...
pujuk2 k... aq ikut cakap depa...
terpaksa p castle tu n kemas barang...
hahaha...
pas tu terjaga...

mimpi yang agak unik kn?? hahaha....